Veronika a Vladimír

...keď už bol prsteň, všetko to začalo :-) Milión otázok, povinností, samé vybavovačky, sála, oznámenia, hostia, kostol, šaty, topánky, oblek....a samozrejme hudba. Väčšina z rodiny: ŽIVÁ HUDBA, ja? Neviem....a tak si vravím, 1 DJ => 1x strava, 1x miesto (a povedzme si úprimne, kto v tejto chvíli nerieši AJ financie...), hudba od výmyslu sveta, bohaté hudobné portfólio, akýkoľvek druh hudby, ľudovky, tanečné, moderné, hip hop, metal...no proste všetko....a živá hudba: minimálne 3-4 osoby, strava, viac miesta, viac peňazí a pre mňa najdôležitejšie rozhodnutie: Bola som na 2 svadbách, kde živá hudba sa tak opila, že v prvom prípade ani redový nestihli a v druhom prípade po redovom to zabalili a pili...takže veľmi zlá skúsenosť. DJ Emil /DJ Enity už od prvého stretnutia pôsobil "vyrovnane, nohami pevne na zemi". Z rozprávania som pocítila, že sa môžeme na neho naozaj spoľahnúť a čo bolo opäť plus pre nás, že nám poradil aj s výberom hudby na Novomanželský tanec  Úprimne? Ja som to asi 2 dni pred svadbou zmenila, veď žena, nevesta, prečo by som trošku nemenila :D :D a on s tým vôbec nemal problém. Komunikoval so mnou, kedykoľvek (samozrejme, že v noci o 02:00 som nepísala :D ), vždy sa uistil, či všetko dohodnuté platí. Deň D: nepamätám si už presne do detailov všetko, ale bolo to všetko tak, aby sme boli spokojní :-) Nemali sme žiadne očakávania a ani predstavy, chceli sme len, aby boli hostia spokojní a bavili sa. A poviem Vám, že s naším Djom sa teda bavili. Hudba bola rôznorodá, playlist sme si ani neprešli spoločne a ani sme ho nediktovali, dali sme voľnú ruku a verili sme mu ;-) Keď bola pauza na jedlo, hudba neryčala do zbláznenie, stále prispôsobil intenzitu. Ale zasa nemyslite si, že bola stlmená na zaspávanie. Hudba ľudí dvíhala zo stoličiek a čo nás mladomanželov veľmi potešilo, keď sme došli z "únosu nevesty", tak hostia na tanečnom parkete sa bavili, akoby sme ani nikde neodišli. Toto bolo pre nás veľmi dôležité a vtedy sme si povedali, ten chlap je perfektný. Povedzme si úprimne, väčšiu časť tvorí staršie osadenstvo, čo ostáva počas únosu v sále....sedeli akurát manželovi starkí, pretože nevládali už toľko byť na nohách, všetci ostatní na parkete :D A druhýkrát, kedy sa mi potvrdilo, že je fakt dobrý, keď som AŽ/UŽ počas hostiny došla za ním a dohadovala hudbu na čepčenie :D ja som človek NO STRESS, ale toto :D :D proste som si povedala deň pred svadbou, akú hudbu chcem....doniesli sme na USB (lebo v rádiách sa to ešte nehrávalo) a nebol žiaden problém. Chcela som krásnu slovenskú pieseň, ktorú som začula deň pred svadbou, ani neviem v akom spote a povedala som si, to je ona :-) A prebehlo to úžasne, lebo mám kreatívne družičky :-* Už som popísala viac než dosť, proste, je to perfektný človek na oslavu, svadbu, na akúkoľvek udalosť. Hostia, rodičia a samozrejme aj my mladí sme boli maximálne spokojní, ako s prístupom ku nám, tak ku hosťom, ako aj s výberom hudby a svetelnými efektmi, ktoré neuveriteľne dotvorili TOP atmosféru na našej svadbe. Môžem len odporúčať a snáď sa ešte stretneme pri nejakej milej udalosti v rodine :-) ĎAKUJEME Ti, že aj vďaka Tebe bol náš deň D skvelý :-)

Lucia a Peter

Boli sme maximálne spokojní s našim dídžejom, ktorý nás super zabával hneď od prvej piesne až do konca svadby, ktorá skončila až ráno za svetla. Hral super piesne z každého žánru a hlavne naše obľúbené. Cez prestávky nám hral krásne orchestrálky, úžasné soundtracky z filmov a okrem súčasných hitov vyťahoval samé chytľavé ľudovky, cigánske, latino aj oldies. Najviac nám záležalo na tom, aby sa naši hostia dobre zabavili a to sa podarilo dokonale. Našu svadbu sme si super užili. Ďakujeme

Dominika a Dušan

S manželom sme boli veľmi spokojní. Prístup, zábava, osvetlenie, všetko hodnotíme veľmi dobre.